Opowiadanie cuckold – Jak namówił mnie na zdradę kontrolowaną.

cuckold

Jest to kolejna prawdziwa historia cuckold nadesłana przez naszą czytelniczną, nie jest to opowiadanie erotyczne o zdradzie ale prawdziwa historia.

Jeśli wy chcecie podzielić się swoimi historiami piszcie na cuckoldblogpl@gmail.com


Jak namówił mnie na zdradę kontrolowaną.

Zaczęło się od tego, że kiedyś narzeczony dał mi pomysł na ruchanie się z innym facetem. Ja, on i obcy facet, pomyślałam, że to chore. Bardzo mu zależało na cuckoldzie, bardzo go to kręciło. Nie zgodziłam się, ale znaleźliśmy zastępstwo. Ja wysłałam mu zdjęcia facetów, którzy mi się podobają i pisałam mu, co bym chciała z nimi zrobić, co mi się w nich podoba. Tak naprawdę było inaczej, podobał mi się tylko mój facet, i nikt inny.

Sprawdź nasz cuckoldowy instagram! Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie. KLIKNIJ!

Raz wysłałam faceta (z portalu), który naprawdę mi się podobał i mieszkał ok. 60km odemnie. Pisałam mojemu narzeczonemu, jak bardzo podoba mi się kutas tego faceta, jak bardzo chciałabym mu go opierdolić. Na koniec zabawy zadał mi pytanie, czy naprawdę chciałabym mu dać, spróbować z innym. Napisałam, że tak, że moglibyśmy się spotkać. Sama nie wiem dlaczego, zawsze chciałam mieć jednego faceta, chore było dla mnie “puszczanie się”. Żałowałam, że tak napisałam. Ale nie chciałam zawieść swojego narzeczonego, podtrzymałam decyzje.

Pierwsza zdrada kontrolowana

Doszło do spotkania, spotkaliśmy się w hotelu. Widziałam zadowolenie na twarzy narzeczonego, ja sama bardzo się bałam. Ubrałam pończochy z podwiązkami, krótką spódniczkę, bluzkę z dekoltem i seksowną bieliznę. Czekaliśmy w hotelu pokojowym na faceta, który miał mnie wyruchać. W końcu się pojawił, wysoki, dobrze zbudowany, bardzo przystojny. Podobał mi się strasznie, ale nie miałam ochoty ruchać się z nim i doprawiać rogów mojemu nażeczonemu. Chwile pogadaliśmy, wypiliśmy kilka drinków. W końcu narzeczony kazał mi się położyć na łóżku a nademną stanął nowo poznany kolega (Mateusz).

Zdjął koszulkę a moim oczom ukazała się jego piękna sylwetka. Położył się na mnie i zaczął namiętnie całować, jego ręce wędrowały na moich dużych piersiach (g85), zdjął mi koszulkę, stanik i zaczął namiętnie całować po szyi, pieścił moje piersi. Zaczynało mi się podobać ze zabawiam się z innym, mój facet w tym czasie uważnie się przyglądał. Mateusz przygryzał moje sutki, później zszedł niżej, ściągnął mi mini, gładził moją cipkę przez stringi. Wtedy ja kleknęłam przed nim, ściągnęłam spodnie, a następnie bokserki. Właśnie w tym momencie nabrałam ochoty na ruchanie z nim na oczach faceta. Miał zajebistego kutasa, wielki, żylasty, bardzo gruby. Patrząc do góry, widziałam jego twarz. Bez wahania wzięłam jego twardego kutasa do ręki i zaczęłam mu go walić, włożyłam go do buzi. Był pyszny, nawet bardzo, smakował mi bardziej niż kutas mojego faceta. Ssałam go, obciągałam, on rżnął mi gardło. Nie zapomnę tego nigdy. Po lodziku sciągnął mi stringi, wypięłam się, a Mateusz wylizał mi cipke. Nie musiałam długo czekać, aż we mnie wejdzie (zgodziłam się bez gumki) Ruchał mnie jak szalony, nigdy nie czułam większego podniecenia. Mój facet, którego kocham, siedział na krześle i walił swojego nie za dużego kutasa, a mnie posuwał zajebisty facet z wielkim i grubym chujem. TO był najprzyjemniejszy mój seks do tej porty. Błagałam o więcej, żeby rznął mnie mocniej, położyłam się na plecach, on położył się na mnie. Ruchał mnie dalej, jak zwykła dziwkę, całował mnie namiętnie, macał moje piersi. Ja patrzałam na mojego faceta, widziałam jego wzrok był bardzo podniecony, podobało mu się to, że w końcu posuwa mnie wielki kutas, dobrze zbudowany mężczyzna. Po chwili podszedł i zapytał czy mi się podoba, odpowiedziałam “jest zajebiście, tez byś mógł mieć taki sprzęt i tak mnie ruchać codziennie”. Seks trwał koło godziny, Mateusz spenetrował mi poza moją cipke również dupkę. Poprosiłam go zeby doszedł w mojej cipce. Od tamtego czasu spotykamy się regularnie. Nie tylko z Mateuszem, szukamy co jakiś czas różnych facetów. Obecnie planujemy imprezę gangbang. Z grzecznej dziewczynki stałam się ostrą suką, która uwielbia jak jej facet patrzy na to jak jego narzeczoną posuwa obcy facet.

Spotykamy się średnio z innym facetem raz do trzech razy na dwa tygodnie. Czuje się szczęśliwa w związku cuckold, nic się nie zmieniło w naszej miłości, po prostu dobrze się bawimy i urozmaicamy swoje życie seksualne zdradą kontrolowaną


To było opowiadanie erotyczne o zdradzie, cuckoldzie, na podstawie prawdziwej historii zdrady kontrolowanej, napisane przez hotkę na podstawie jej prawdziwych przeżyć związanych z zdradą kontrolowaną.

Jeśli wam się spodobało i chcecie więcej komentujcie ten wpis, aby dać znać tej hotce że chcecie czytać więcej takich cuckoldowych historii.


Zapraszam na nasz kanał dyskusyjny. Aby dołączyć wystarczy kliknąć Connect.

Dołączając oprócz dostępu do dyskusji dostaniesz możliwość powiadamiania o nowych postach.

Zachęcam do przesyłania waszych historii na adres cuckoldblogpl@gmail.com

16 myśli o “Opowiadanie cuckold – Jak namówił mnie na zdradę kontrolowaną.

  1. Pingback:Opowiadanie Cuckold - Pierwsza zdrada kontrolowana z kolegą z pracy - Cuckold Blog

  2. Pingback:Ultimate cuckold – niekończąca się przygoda - Cuckold Blog

  3. Pingback:Sowa i Sów - Ultimate Cuckold początek - Cuckold Blog

  4. Pingback:Ultimate cuckold – poniżanie rogacza - Cuckold Blog

  5. Pingback:Ultimate Cuckold - Klatka na penisa dla rogacza - Cuckold Blog

  6. Pingback:Ultimate Cuckold – Fakty i mity – część 1 - Cuckold Blog

  7. Pingback:Ultimate cuckold – poniżanie rogacza, część 2 - Cuckold Blog

  8. Pingback:Opowiadanie Erotyczne Zdrada - Moja hotka z sponsorem - Cuckold Blog

  9. Pingback:Gdzie znaleźć kochanka do cuckoldu? - Cuckold Blog

  10. Pingback:Opowiadani Erotyczne Zdrada - Z Przyjacielem - Cuckold Blog

  11. Pingback:Opowiadania erotyczne zdrada - Z perspektywy byka. - Cuckold Blog

  12. Pingback:Czego pragnę jako rogacz? - Cuckold Blog

  13. Pingback:Ultimate cuckold – uważaj o czym marzysz - Cuckold Blog

  14. Pingback:Jaki typ cuckoldu jest twoim ulubionym? - Cuckold Blog

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.