Opowiadanie cuckold – Prawdziwa historia hotki.

Hotka cuckold przed zdrada

Jakiś czas temu odezwała się do nas niedoświadczona hotka, po dłuższej rozmowie zechciała podzielić się z wami prawdziwą historią cuckold, która wydarzyła się niedawno. Zdjęcie które widzicie również nam podesłała z prośbą o publikacje.

Jeśli wy chcecie podzielić się swoimi historiami piszcie na cuckoldblogpl@gmail.com

Opowiadanie erotyczne zdrada na łonie natury.

Witam czytelników,

Na wstępie zaznaczę iż piszę to opowiadanie o cuckoldzie jako niedoświadczona „hotka”, która do tej pory przeżyła kilka spotkań cuckold i przeszła bardzo długą drogę, aby przekonać się jak seks i zdrada kontrolowana może być przyjemny, ile daje radości i spełnienia.

Sprawdź nasz cuckoldowy instagram! Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie. KLIKNIJ!

Tak naprawdę, to co zaraz przeczytacie jest prawdziwą historią o cuckoldzie z mojego życia.

A zaczelo sie to tak….

Od czasu zasiania ziarna na temat cuckold w mojej głowie do czasu realizacji pierwszej zdrady kontrolowanej sam na sam minelo ładnych kilka lat(4-5 bodajże). Dzisiaj majac juz za soba okolo 5 spotkań w klimacie cuckold chciałabym opowiedzieć Wam o moim ostatnim i  najciekawszym spotkaniu, ktore do tej pory miałam przyjemność doświadczyć – dogging. 

Po jednym ze spotkań cuckold ucięliśmy sobie z mężem krótka pogawędkę z bullem na temat różnych fantazji i doświadczeń. Kolega, który jeszcze przed chwilą mocno uderzał w moje biodra pchając swój członek najgłębiej jak się da. Wspomniał o zabawie zwanej dogging….i w ten sposób dotarł też głęboko do mojej głowy z ciekawa fantazja do spełnienia. Bull zdradził nam kilka szczegółów na temat miejsc spotkań w okolicy i sposób umawiania się. Po kilku dniach spokoju i wypoczynku dla mojego zmęczonego spotkaniem ciałka zaczęłam czuć głód seksu i ponownego oddania się w ręce innego…. Mój mąż czuł to samo i po raz kolejny chciał poczuć się poniżonym rogaczem. Po chwili krótkiej rozmowy doszliśmy do tego samego, że chcemy czegoś mocniejszego. Doszliśmy do wniosku że chcemy dogging. Więc czym prędzej przeszukaliśmy strony polecone przez bulla i na jednej z nich wystawiliśmy krótkie ogłoszenie. Była środa wieczór a spotkanie umówiliśmy na piątek na odludnym parkingu w obrębie Gdańska. 🙂

Przygotowania do cuckoldu

Nie zastanawialam sie dlugo nad ubiorem, wiedząc że spotkanie będzie na zewnątrz i jest stosunkowo szybkie wiec strój musiał być praktyczny, wygodny i zarazem seksowny – spódnica, bluzeczka i szpilki + zero bielizny bo i po co. 

Spotkanie zdrada kontrolowana

Szczerze powiedziawszy emocje towarzyszące temu spotkaniu przewyższały wszystko co do tej pory przeżyłam. Z jednej strony niepewność czy ktokolwiek sie pojawi, z drugiej strony strach czy nie pojawi się zbyt dużo osób lub czy nie pojawia się panowie którzy po prostu zniechęca do działania. Nade Wszystko przepełniało mnie podniecenie i nutka zwątpienia czy sobie poradzę… Gdy dojechaliśmy na miejsce okazało się, ze już dwóch „Panow” cierpliwie na nas czekało rozmawiając i zastanawiając się czy ktoś w ogolę się pojawi. Nie zdążyliśmy wysiąść z samochodu i dwóch kolejnych „Panów” pojawiło się na parkingu. Zamieniliśmy kilka słów, porozmawialiśmy o zasadach a mój maz w tym czasie ułożył kocyk na kawałku trawy obok samochodu tak, aby było wygodnie. Co się okazało dwóch Panów było fajnie zbudowanych a dwóch lekko przy sobie, wszyscy byli czyści i zdziwieni widokiem atrakcyjnej brunetki, szczuplej z biustem w rozmiarze E. Podniecenie i chęć obciągnięcia oraz zdrady kontrolowanej byla juz u mnie taka duza ze zaproponowałam nowym kolegom abyśmy udali sie na kocyk.

Panów nie trzeba długo prosić i zaraz zabrali się do rogaczenia mojego męża. Rozpięli rozporki i dotykali mnie tu i ówdzie. Ustaliliśmy iż będę im po kolei robiła loda a pozostali mogą dotykać, lizać i pieścić moje ciało.

Gdy wszystkie kutasy były już zdrowo postawione a moja cipka była tak wilgotna jak nigdy zaproponowałam kolega aby pokazali mi co znaczy prawdziwy dogging. Panowie szybko ustalili kolejność, założyli prezerwatywy i zabrali sie do dziela przez co moja cipka i usta były pełne roboty. 

Pierwszy z kolega, który miał przyjemność zatopić się w mojej wilgotnej ale też szerokiej cipce był tak podniecony ze wystarczyło mu 5 min aby trysnął na moje plecy i pośladki. W międzyczasie jeden z Panów wyjął telefon i zaczął nagrywać całą zabawę, ale grzecznie poprosiliśmy o usunięcie video i schowanie telefonów. Tak wiec pozostali panowie kontynuowali wcześniej zaczęte zadanie pokazując mi co to znaczy czuć sie prawdziwa zdradzającą hotka, która dogadza facetom. Nie oszczędzali mojej cipki posuwając ją bardzo mocno. Nie oszczędzali takze moich pośladków i dużych piersi dając mi klapsy lub ciągnąć za cycki. Czas szybko minął i drugiego z Panów miałam na sobie lecz tym razem na twarzy, gorąca sperma byczka wystrzeliła prosto na mnie. Gdy zostało dwóch Panów do obsłużenia jeden z nich zapytał się czy pozwolę mu na anal podczas, gdy będę siedziała na koledze. Na początku się nie zgodziłam ponieważ nie przepadam za tym typem seksu ale po kilku minutach namawiania i pieszczenia mojego anusa pozwoliłam na moja pierwsza w życiu podwójne penetracje…i wiem już ze następnym razem chce to powtórzyć. 🙂

Na koniec mój mąż dał mi swojego kutasa do obciągnięcia a ze podniecenie u niego sięgało zenitu po tym jak doprawiłam mu rogi to po minucie lub dwóch miałam już jego miliony plemników w swoich ustach. Cala zabawa trwała około 40min, po których rozjechaliśmy się do domów z uśmiechami na twarzy i myślami „kiedy to powtórzymy?”


To było opowiadanie erotyczne cuckold napisane przez hotkę na podstawie jej prawdziwych przeżyć związanych z zdradą kontrolowaną.

Jeśli wam się spodobało i chcecie więcej komentujcie ten wpis, aby dać znać tej hotce że chcecie czytać więcej takich cuckoldowych historii.


Zapraszam na nasz kanał dyskusyjny. Aby dołączyć wystarczy kliknąć Connect.

Dołączając oprócz dostępu do dyskusji dostaniesz możliwość powiadamiania o nowych postach.

Zachęcam do przesyłania waszych historii na adres cuckoldblogpl@gmail.com

17 myśli o “Opowiadanie cuckold – Prawdziwa historia hotki.

  1. Pingback:Ultimate Cuckold - Na czym polega? - Cuckold Blog

  2. Pingback:Opowiadanie Cuckold - Powrót hotki z pracy. - Cuckold Blog

  3. Hotka Odpowiedz

    Bardzo serdecznie pozdrawiam Hotke:)
    Cudownie to opisałaś, zrobiło mi się aż gorąco z wrażenia😈 czekam na kolejne relacje!

  4. Pingback:Opowiadanie Cuckold - Pierwsza zdrada kontrolowana z kolegą z pracy - Cuckold Blog

  5. Pingback:Ultimate cuckold – niekończąca się przygoda - Cuckold Blog

  6. Pingback:Opowiadanie cuckold – Jak namówił mnie na zdradę kontrolowaną. - Cuckold Blog

  7. Pingback:Ultimate cuckold – poniżanie rogacza - Cuckold Blog

  8. Pingback:Ultimate Cuckold – Fakty i mity – część 1 - Cuckold Blog

  9. Pingback:Ultimate Cuckold - Klatka na penisa dla rogacza - Cuckold Blog

  10. Pingback:Opowiadani Erotyczne Zdrada - Z Przyjacielem - Cuckold Blog

  11. Pingback:Ultimate cuckold – uważaj o czym marzysz - Cuckold Blog

  12. Pingback:Opowiadanie Erotyczne Zdrada - Moja hotka z sponsorem - Cuckold Blog

  13. Pingback:Jaki typ cuckoldu jest twoim ulubionym? - Cuckold Blog

  14. Pingback:Opowiadanie cuckold - mój szef zrobił zemnie rogacza - Cuckold Blog

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.