Sylwia i Artur – Nasze zabawy w cuckold

Cuckold

Witam.
Chciałbym podzielić się z wami naszymi cuckoldowymi podbojami które są z zycia wzięte
To opowiadanie jest tak naprawdę prawdziwą historią. A wiec jesteśmy małżeństwem od 4 lat a w związku od lat 10. Moja żona Sylwia to 26 letnia, niska, szczupła blondynka z zgrabna i fajna dupka, która bardzo lubi ostry wyuzdany seks, kocha zdradę kontrolowaną i cuckold.

Poznaliśmy się gdy oboje mieliśmy po naście lat, byłem jej pierwszym partnerem seksualnym. Przygoda z cuckoldem czy tez zdradą kontrolowaną, zabawą w większym gronie z przewagą mężczyzn zaczęła się bardzo szybko bodajże po roku naszego związku, lecz były to bardziej pieszczoty a nie czysty seks.

Cuckold pod namiotami

Będąc pod namiotami z moim dobrym kolegą podczas jednego z wieczorów gdy już nieco wypiliśmy zagraliśmy w butelkę, każdy zna zasady takiej gry. Wyzwania lub ciuszek w dół.. niestety moja żonka przegrywała i po jakimś czasie była juz całkiem naga wiec przeszliśmy w wyzwania typu buziak pocałunek dotyk piersi dotyk penisa itp itd. Wieczór zakończył się wspólna masturbacja oraz zabawami ustnymi, zdradzająca żonka zrobiła nam soczyste lody a my pieściliśmy jej cycki i cipke ale do seksu nie doszło, wyssała z nas spermę do ostatniej kropli.

Sprawdź nasz cuckoldowy instagram! Na pewno znajdziesz tam coś dla siebie. KLIKNIJ!

Gdy wróciliśmy po weekendzie do swoich domów byliśmy oboje mocno podekscytowani sytuacja oraz stwierdziliśmy ze to nie ostatnia tego typu zabawa, a cuckold bardzo się nam spodobał. Zabawy te miały miejsce praktycznie co weekend z tym ze poszliśmy krok dalej i ówczesny kolega już błądził kutasem w cipce mojej dziewczyny.

Jak to się mówi apetyt rośnie w miarę jedzenia – i jak to zona stwierdziła kolega nie spełniał jej oczekiwań, seks ogólnie był okej, skupiał się na jej przyjemności lecz zona to kobieta która potrzebuje mocnych doznań lubi być zerznięta, potraktowana jak prawdziwa suka, hotka.

Poszukiwania nowego kochanka do cuckoldu

Zaczęliśmy szukać ostrego byka do cuckoldu, znaleźliśmy go na jednym z portali – mężczyzna był w wieku 40 lat; wojskowy bardzo postawny i silny gość, jakiś czas pisaliśmy aż w końcu udało się spotkać.
Miała to być tylko zapoznawcza kawa, lecz zona bardzo spodobała się Arturowi, bardzo tego wieczora chciał ją poczuć.


On 40 lat a ona 18, sama różnica wieku bardzo podniecająca.

Pojechaliśmy do wynajętego apartamentu w którym zobaczyłem na własne oczy jak ktoś bez żadnych skrupułów korzysta z mojej kobiety, była to wspaniałą zdrada kontrolowana, czułem się jak rogacz.

Weszliśmy do mieszkania, wypiliśmy drinka po czym udałem się to toalety. Już będąc w środku słyszałem jakieś śmiechy, głębsze oddechy itp. Gdy wyszedłem do pokoju Artur stal nad moja zdradzającą zupełnie nagą zona pchając w jej usta naprawdę bardzo dużego i przede wszystkim grubego penisa. Makijaż spływał po policzkach… po chwili założył na kutasa gumkę i przeszli na łóżko. Kazał się jej wypiąć i powoli włożył swój sprzęt w małą wąską cipke mojej 18 letniej żony. Była już tak mokra, ze nawet mocno nie poczuła bólu tylko sama rozkosz… rznął ją jak furiat, tyłek i cipka były cale czerwone i miała orgazm za orgazmem.
Ja siedząc i sie masturbując wytrysnąłem w moment… widząc jak ktoś posuwa moją dziewczynę jak jakaś dziwke…

Po godzinie zona była wykończona wiec prosiła aby przestał i zaproponowała mu finał po przez loda. Gość ładował ją w usta i gardło dobre 10 minut po czym wytrysnął jej na twarz ogromną ilością spermy.- widok nie do opisania, wyglądała jak rasowa suka.. była totalnie wymęczona i bezsilna.
Poszli pod prysznic wróciliśmy do domu.

Spotykali sie tak przez rok, czasem nawet sam na sam do czasu aż Artur opuścił Polskę i wyjechał za granicę.

Dziś zona ma 26 lat i w przeciągu tych 7/8 lat miała jeszcze około 5 przelotnych partnerów czy to po dyskotece czy integracja w pracy i seks z kolegą… jak i jednego stałego który do dziś dnia rżnie jej cipke, czasem sie zdarza zajrzeć mu w jej dupke.

Mam w zanadrzu jeszcze kilka fajnych akcji w naszym wykonaniu takich jak seks z naszym kolegą podczas gdy jego dziewczyna spala za ścianą pijana a my we dwóch obracaliśmy moją zonke 🙂

Pozdrawiam Bartek

2 myśli o “Sylwia i Artur – Nasze zabawy w cuckold

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.